Gedurende het jaar vraag ik aan patienten die ik heb behandeld om een kwaliteitsenquete in te vullen. Hierin kunnen zij aangeven in hoeverre ze tevreden zijn over mijn behandeling, de praktijkruimte, mijn aanpak, deskundigheid, de effectiviteit, bereikbaarheid en of ze mij aanbevelen. Het gemiddelde wat hier uitkwam maakt mij erg trots en tevreden! Hieronder volgen nog een paar lieve complimenten die ik van mijn patienten kreeg:
“De uitleg was altijd heel erg duidelijk waardoor ik het goed begreep.”
“Erg professioneel, aardig, effectief en weet wat ze doet.”
“Fijne bejegening en communicatie over de behandeling.”
“Goede deskundigheid.”
“Dat ze op tijd aangaf wanneer de behandeling `vast` liep en ik beter terug naar de huisarts
kon gaan.”
“Helma luistert heel goed en geeft adequate behandeling. TOP!”
“Prettig, duidelijk, resultaat gericht.”
“Fijne benadering, goede tips en behandeling.”
“Rustig, luisterend oor, gerichte behandeling en advies en oefeningen voor thuis!”
“Ze wist heel goed waar ze mee bezig was en ze vertelde precies waar mijn pijn zat en
daardoor kon ze de juiste zorg verlenen.”
“Professionele houding, vertrouwde benadering.”
“Prettig persoon in de omgang, ze werkt professioneel en deskundig.”
“Heel erg meedenkend, kundig en netjes. Geeft goede uitleg en weet waar ze het over heeft.”